"Agent is blocked. Blocked reason is: Agent is out-of-sync with repository. This most likely means that the agent was reinstalled or recovered. Please contact an EM administrator to unblock the agent by performing an agent resync from the console"
Bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları izlemeliyiz.
emctl status agent -- Agent statusu
emctl stop agent -- Agent durdurulması
#Dosyaların Silinmesi (Opsiyonel)
cd $AGENT_HOME/sysman/emd/upload #ve
cd $AGENT_HOME/sysman/emd/state
emctl clearstate agent
emctl start agent
emctl pingOMS
Yukarıdaki gibi agent'ımızı açtıktan sonra, agent bloke olduğu için, agent'ı "unblock" etmemiz lazım. Bunun için enterprise manager'e gidip Setup>Agents'a gidip istediğimiz bloke olmuş agent'lı database'i seçip orada "Agent Resyncronization" tıklanır. Oradan da "unblock" yapılır. En sonda da test etmek için aşağıdaki komut kullanılır.
emctl upload agent
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder