Hurriyet

10 Eylül 2013 Salı

Oracle E-Business Suite : AutoPatch Error: Missing File Format ID In File applcust.txt Hatası ve Çözümü

Oracle E-Business Suite için Patch geçerken karşılaşabilinen bir hatadır. Ben de EBS için geçilen bir patch sırasında karşılaştım. Patch için önce Oracle EBS'i kapatmam gerekiyordu.

 cd $ADMIN_SCRIPTS_HOME  
   
 ./adstpall.sh apps/****  
   
 kill -9 -1 -- Geride hiç bir process kalmaması için  

EBS'i kapattıktan sonra patch'imin bulunduğu lokasyona gittim ve orada adpatch'imi çalıştırdım.

 cd p16712784_R12.XLA.B_R12_AIX64-5L  
   
 vi Readme.txt  
   
 adpatch  

Adpatch sırasında ise "AutoPatch Error: Missing File Format ID In File applcust.txt" hatasıyla karşılaştım. Bu hata çok basit bir şekilde çözülebiliyormuş.

/orappl/$SID/apps/apps_st/appl/admin/ klasörün altında applcust.txt adlı dosyanın applcust.txt.bak şeklinde rename edilmesiyle halloluyormuş.

 cd /orappl/$SID/apps/apps_st/appl/admin/  
 mv applcust.txt applcust.txt.bak  

Bu işlemden sonra patchimizin bulunduğu klasöre tekrar dönerek adpatch'imizi başlatırız.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder