Hurriyet

30 Ekim 2013 Çarşamba

Oracle E-Business Suite: Error - "Concurrent Requests'de Request'lerin Inactive - Nomanager" Gösterilmesi

Concurrent Request Manager'da Developer'lardan gelen bir çağrı üzerine kontrol ettiğim bir request'in "Inactive - Nomanager" olarak gözüktüğünü fark ettim. İlk aklıma gelen düşünce concurrent request'in atandığı bellirli bir concurrent manager olabilirdi. O yüzden o concurrent manager'ı bulup, sonra o concurrent manager'ın ayakta olup olmadığını kontrol ettim. 

Bunun için "adapcctl.sh status" komutunu girdim ve ICM (Internal Concurrent Manager'ın) açık olup olmadığına baktım.



Açık olduğunu gördükten sonra Concurrent Manager'ı kapattım ve cmclean.sql dosyasını çalıştırdım ve tekrar açtım. 

Cmclean.sql dosyasını aşağıdaki path'de bulabilirsiniz.

"/orappl/(SID)/apps/apps_st/appl/ad/12.0.0/admin/template/install/template/db/adcmclean.sql"

Yukarıda takip ettiğim adımların sonucunda sorunun çözüldüğünü gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder